Pages

myself

My photo
My full name is NUR SYAFIQA MOHD YUSUF. find me at : facebook | twitter | tumblr | formspring

Wednesday, December 6

1801 Days

Ni kira macam sweet moment punya throwback la kan hahahaha

Tahun Pertama

Bila diingatkan balik macam mana aku kenal dengan As, actually dari twitter hehehe semua benda gara-gara twitter (read: baik buruk) 

p/s: aku patut kena buat kerja berlambak and malam nanti ada group meeting group project tapi kita chill chill la dulu okay sebab tengah gaduh dengan As so aku nak ingat moment-moment manis dengan dia.

Rasa aku yang follow dia dulu, macam ni aku ingat lagi masa malam kot ada sekali trending pasal hashtag sekolah asarama penuh lepastu semua sekolah la nak ber hashtag juga. Masa ni tahun 2012 aku baru je habis spm kan so layan socmed jelah. Then aku click la dekat hashtag tu and aku main follow je sesiapa yang aku rasa active. Then tak ingat macam mana tah dia mention aku kot then macam sedarlah ada dia wujud or dekat timeline aku ada dia je kot masa tu entah tak ingat.

Part yang aku ingat masa tu pergi kl ikut mama dengan ayah then singgah pos laju mama nak pos barang, dia mention aku pasal dah makan ke tak tidur lagi gitewww i tak ingat laa tapi macam long coversation juga la. Aku rasa pasal dia tak tidur lagi la entah laa, stress pula tak ingat.

OKAY DAH CONFIRM KAN SEBAB DIA TAK TIDUR LAGI KAHKAHKAH

Dah screenshot dari first convesation baca tiap gambar tu dari bawah tau.















cerita bored dari muaxily

No comments:

Post a Comment