Pages

myself

My photo
My full name is NUR SYAFIQA MOHD YUSUF. find me at : facebook | twitter | tumblr | formspring

Sunday, June 5

1st Ramadhan

Rasa janggal haha, sebab dah lama tak berblog-ing ni
Maybe cara aku tulis akan jadi pelik sikit, Kalau ada typo tu abaikan je

1st June 2016, 
Perlu ke aku ingat tarikh ni, yes! sebab yeahh worst day ever hahaha dan birthday aku tahun ni paling banyak aku menangis sebab orang yang aku sayang. Cehhh sayang. 

idk la kalau ada orang still baca blog aku ke tak, tapi rasanya dah tak ada. So yeah aku nak cerita lah dekat sini since aku dah tak ada tempat nak bercerita

Buat masa sekarang ni, aku tengah final huhu dan esok ada paper. Sebenarnya aku lupa sistem aku study. Sebab macam-macam berlaku dalam hidup aku setahun ni

Aku baru je kehilangan seorang lelaki yang paling aku sayang, AYAH
Mungkin orang nampak aku macam biasa je or macam tak kisah je, tapi agak terkesan sangat bila aku nampak lelaki tua. wehh aku sebak gila. Aku bayangkan itu ayah. Aku memang tak boleh pandang pakcik-pakcik tua yang sedang mencari rezeki (sedekah, jual beli) 

Dan aku baru sahaja kehilangan lelaki yang paling banyak aku bergantung (menyusahkan) yee sangat terkesan tapi tak ada la sampai aku nak merayu dekat dia supaya jangan tinggalkan aku. Memang aku tahu aku tak ada jodoh dengan dia (sebab aku pernah buat solat istikharah dan aku mimpi lelaki lain) tapi aku diamkan sebab aku sayang dekat dia. Pernah juga aku terfikir nak putuskan hubungan sebab aku tak nak bercouple (haramkan) tapi aku tak mampu

Masa mula-mula dia pernah ucapkan kata putus memang aku sangat-sangat sedih, tapi maybe Allah nak aku ready bila tiba masa sebenarnya. 

Dan aku tak sangka dia memang ada perempuan lain, dan bukti-bukti dia ada depan mata aku hahahaha buta kan aku. Bukan, sebab aku terlampau percayakan dia dan aku tapis semua kemungkinan dia ada perempuan lain

YEAH, aku cuma menangis dua hari je (waktu malam before tidur sebab masa tu aku stalk dia) 

Dear Amir Sabirin, 
Aku tak pernah berdendam dengan kau sebab aku tahu salah aku, dan aku pernah kata dekat kau "aku kenal diri aku" aku maafkan apa yang kau dah buat selama ni dibelakang aku. dan aku berharap kau maafkan salah silap aku. Memang besar silap aku tu yee aku mengaku. 

Aku tak pernah salahkan kau, sebab aku yang tak pernah nak jaga hubungan kita selama ni


So itu jela rasa yang terpendam dari dalam sudut aku, walaupun banyak yang aku nak luahkan tapi masa tak mengizinkan

Malam tadi aku rasa kosong sangat~ tapi aku masih ada Allah

cerita bored dari muaxily

No comments:

Post a Comment