Pages

myself

My photo
My full name is NUR SYAFIQA MOHD YUSUF. find me at : facebook | twitter | tumblr | formspring

Thursday, December 7

#Feeling 1.0

8 dec 17, 03.13am

Hari ke 7 tak sihat, tak apalah sakit itukan penghapus dosa.

Tulis dekat blog ni sebab tak tahu nak luah dekat siapa (read: i need someone dengar dekat masalah aku) 

Sepatutnya As kata nak datang 1 dec tapi ada dia tak dapat cuti and tak gaji lagi, so dia kata nak datang 7 dec tapi takgaji lagi juga. Bukan rezeki tapi biasalah bila dah berjanji even dia tak janji pun lagi tapi bila dah ada niat nak datang tu mestilah aku semangat. Rindu kot, siapa tak rindu. 

To be honest, aku pun rasa macam nak endkan je relationship bullshit aku ni tapi..........aku tak boleh, aku tak kuat. Bila aku break up aku jadi depress, pelajaran aku kelaut, aku tak nak hancurkan masa depan aku tapi at the same time aku makan hati sampai aku berdoa supaya aku jadi heartless. Aku tak tahu kenapa relationship ni dah jadi bullshit. 

Semua ni salah aku sebab aku jadi paranoid sangat lepas dia kantoi buat hal lagi. Since haritu sampailah sekarang aku patut tinggalkan dia kenapa aku masih nak teruskan hubungan ni? sebab aku sayangkan masa depan aku, aku sayangkan dia. 

(aku tak boleh bernafas dah ni sebab hingus tak nak keluar lol)

Siang aku busy dengan life aku, malam aku buat kerja-kerja aku. Waktu aku nak text dia biasanya after 12 ni dah macam rutin kitaorang dari dulu kot. Tapi dia kata aku tak boleh tidurlah apalah nak cari gaduh la. Tapi dia tak tahu, ni masa catch up session bagi aku. Dulu boleh kenapa sekarang tak boleh?

Tak apalah ni salah aku kot dia maybe nak tidur awal tapi aku ni haa tak faham bahasa. 

Luah dekat bam bukan bam nak cuba dengar so sini jela yee pika tempat kau hahahahahaha dah boleh jadi daily rutin kot tulis blog hari-hari. Dah la aku nak sambung cerita memori terindah aku.

cerita bored dari muaxily

No comments:

Post a Comment